Dorești să îți comanzi produse Romwe ?

0 Comments
            Am o propunere pentru voi. Mai demult m-au rugat mai multe fete din alte orașe dacă pot da comandă cu ele pe Romwe pentru că au văzut că plasez destul de des. Sinceră să fiu, chiar îmi plac hainele și accesoriile de la ei și de peste o jumătate de an doar de aici îmi iau haine. Nu-mi plac deloc hainele pe care le găsesc la mine în oraș, iar pe Romwe găsesc mereu ceva pe gustul meu. Pentru că m-am gândit că mai sunt persoane care și-ar dori să comande de acolo, dar nu au poștă vamală / cont Paypal / pur și simplu nu se descurcă cu comenzile on-line din străinătate, vă propun să plasăm comenzi împreună. Să vă spun pe scurt cum am procedat eu până acum cu alte persoane :

* fiecare și-a ales ce și-a dorit, fără restricții ; shipping-ul este gratuit, deci un prim avantaj.
* deoarece mă aflu în Giurgiu, primesc mereu coletele externe la poșta de care aparțin . Niciodată nu am pierdut niciun colet, indiferent că era cu sau fără tracking number.
* Romwe oferă tracking number pentru comenzi, pe care vi-l voi vi da și vouă pentru a putea urmări comanda oricând.
* eu am cont Paypal, deci pot efectua plata în siguranță.
* referitor la plată, aceasta se face înainte, deci ar trebui ca voi să îmi trimiteți înainte în contul personal, din care voi face tranzacția către Paypal.
* cum primesc coletele, le voi expedia personal din orașul meu la voi fără ramburs, bineînțeles.
* va fi nevoie doar de 3 lei pentru a vă expedia coletul de la mine la voi. În rest, nu iau niciun comision pentru că mă ocup de plasarea comenzii, etc! Eu oricum fac drumul la poștă, deci nu mă încurcă cu nimic.

Aici aveți câteva propuneri de produse pe care să le achiziționați :







În cazul în care vă surâde ideea, îmi puteți scrie oricând pe mail sau prin formularul de contact și vom discuta și alte detalii în privat! :) 


You may also like