Cosmobeauty 2014 !

0 Comments
               Hei hei! Anul acesta Cosmobeauty a început pe data de 28 martie și mai este deschis și astăzi. În cazul în care doriți să mergeți, evenimentul are loc la Sala Palatului. Eu am fost ieri la Cosmobeauty pentru că am vrut să îmi iau câteva produse de machiaj, să aflu noutăți. Chiar l-am văzut și pe Dezbrăcatu' de la Cronica Cârcotașilor! Eu îmi doream cu tărie o paletă de farduri de la Atelier, însă la acest stand era prea mare coada și nu am avut răbdare să stau. Nici nu prea am văzut ce palete aveau disponibile, însă am putut observa că prețul era de 134 !! Am beneficiat și de o ședință de machiaj gratuită oferită la standul cu produse Bella Pierre. :) Mai jos aveți poze.







Eu mi-am luat aceste produse ( le voi face review cât de curând ) :


Voi ați fost la Cosmobeauty? Ce v-ați luat?
Mai aveți timp și astăzi să vă duceți! Intrarea este liberă! 


You may also like