Comanda mea de pe Lovelyshoes.net

0 Comments
               Cu siguranță știți acești pantofi din postările mele anterioare, însă la acel moment nu v-am arătat întreaga mea comandă de pe Lovelyshoes


Pe lângă acești pantofi, pe care i-ați văzut aici și aici, mi-am mai luat o rochiță roșie cu un umăr gol și un bolero foarte finuț.

Rochia este fabricată dintr-un material foarte ușor și îmi place foarte mult croiala acesteia! Deși pe site pare grena, în realitate e mai deschisă, mai spre roșu clasic. Mărimea este universală, iar prețul e foarte mic : până în 10 dolari!



Bolero-ul este și el confecționat dintr-un material ușor. Este destul de subțirel și nu voi putea să îl port deocamdată. Abia aștept să vină vremea bună ca să îl pot purta!



Mie îmi plac toate produsele pe care le-am luat de pe Lovelyshoes.
Care este articolul vostru preferat?


You may also like