Ai aflat de noutatile Miniprix?

0 Comments
               Hei hei! Cu siguranță nu ați aflat noutățile - pe Miniprix vom găsi de acum înainte produse cosmetice. Da, ați citit bine! Recent am descoperit și eu și m-am decis să vă anunț! Și nu găsim orice fel de produse cosmetice; Miniprix pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse cosmetice profesionale de la mărci cu renume, precum Kerastaze, L'Oreal, Mario Bădescu, Bruno Vassari, CHI, Kallos. Un alt lucru care m-a surprins este faptul că am găsit și produse bio, de la mărci precum Bio Cosmetica, Institutul Spaniol, Argan Yca. Găsim chiar și parfumuri, pensule de machiaj. Am găsit chiar și lăudatul Beauty So Clean, indispensabil pentru o fată care machiază ( mai ales și alte persoane ) . 

               Personal, consider că este un lucru bun! Este o schimbare în bine și sunt sigură că și voi veți crede asta, mai ales dacă sunteți cliente fidele Miniprix. Eu comand destul de frecvent de la aceștia și mereu am fost mulțumită de produsele lor. Din câte am văzut, produsele au prețuri pentru toate buzunarele, iar asta este super, pentru că se păstrează oarecum motto-ul din numele site-ului - miniprețuri. Chiar am rămas cu gândul la câteva produse și cât de curând voi comanda un șampon antimătreață și o mască de păr - doar m-am vopsit recent! :)


Ce spuneți, veți lua de acum încolo produse cosmetce de pe Miniprix?
Eu cu siguranță voi lua!




You may also like