Wishlist produse pentru unghii

0 Comments
           Cu toate că am o pasiune profundă pentru machiaj, îmi place și să îmi pictez unghiile în fel și chip. Pentru un timp nu le mai acordam atenție, asta și pentru că eram la chitară și nu puteam realiza nimic pe niște unghii mici, dar acum că am luat pauză, mi-am lăsat unghiile mai lungi și le răsfăț cât de des pot.


           De la un timp îmi doresc să îmi pun unghii cu gel. Nu mi-am pus niciodată, dar am auzit că ar fi o soluție pentru fetele cu unghiile moi, care se exfoliază. ar fi o ușurare pentru mine să știu că nu mi se rup unghiile de la jumătate la cea mai mică mișcare. Am căutat pe net diverse tutoriale, să văd cum se procedează, ca să am așa o mică idee. Și pentru că lampa e pe drum ( probabil s-a înzăpezit, că de o lună o aștept ), îmi doresc să îmi iau tot ce e necesar pentru asta.





















Ce părere aveți despre unghiile cu gel? Sunteți de acord cu ele?


You may also like