Review : Set Pensule Real Techniques Starter Set

0 Comments
            Hei hei! Anul trecut de Black Friday mi-am cumpărat, printre altele, și primele mele pensule de la Real Techniques - veritabile! Mai dețin câteva fake-uri Real Techniques, însă diferența este uriașă! De când le am, le utilizez mereu și au devenit preferatele mele, alături de cele de la Sigma. Mi-am propus să vă vorbesc astăzi despre ele.




Eye definition goes high definition with our revised starter set.
♥ Base shadow brush: applies a smooth, flawless foundation of color.
♥ Deluxe crease brush: soft, oversized design for effortless contouring.
♥ Accent brush: for precision detailing, highlighting and smudging

♥ Fine liner brush: for precision application of liquid of cream eyeliner.

Replacing the pixel-point eyeliner brush
Offers a more “fine” tip that allows for even more control than before
♥ Brow brush: distinctive shape easily defines eyebrows.



Sunt super-mega-ultra mulțumită de aceste pensule. Tot citeam pe net o mulțime de păreri bune despre aceste pensule și am vrut să văd dacă chiar așa este, plus că primisem de la cineva varianta fake a unor pensule pentru ten și voiam să văd dacă sunt diferențe majore. Pensulele au sosit într-un ambalaj de plastic măricel care conține husa cu pensulele. Setul conține 5 pensule realizate din fire de taklon sintetic, foarte moi. Mânerul este foarte lejer. Deși producătorul ne recomandă să folosim fiecare pensulă pentru un anumit lucru, eu nu mă rezum la a le folosi doar pentru ce au fost concepute. 
Pe fiecare pensulă ni se precizează pentru ce este destinată. 


Să o luăm pe rând, de sus în jos :

 pensula pentru fard, Base Shadow Brush, este destinată pentru aplicarea fardului. Este destul de mare, de aceea eu o folosesc și pentru blending sau aplicarea pudrei sub ochi.

 pensula deluxe pentru pliu, Deluxe Crease Brush, este moale, cu un design supradimensionat și ușor ascuțită spre vârf, este destinată pentru aplicarea fără efort a fardului în pliu, după cum îi spune și numele. Și pe aceasta o folosesc pentru blending, dar doar în zona pliului sau atunci când fac un machiaj în tehnica creionului/cut crease. 

 pensula pentru eyeliner, Fine Liner Brush, este destinată aplicării eyelinerului, indiferent de compoziția acestuia. Personal, consider că este prea groasă pentru acest lucru. Mie îmi place să folosesc o pensulă foarte subțire, pentru o aplicare cât mai precisă. Rareori apelez la o pensulă unghiulară, și asta doar când celelalte pensule sunt murdare. Pensula aceasta o folosesc mai mult pentru aplicarea rujului, însă recunosc că nu prea o utilizez des.

 pensula accent, Accent Brush, este concepută pentru detaliu și precizie. Este pensula mea favorită! O utilizez pentru aplicarea iluminatorului în colțul intern, pentru aplicarea precisă a fardului în pliu când realizez un machiaj cut crease sau în tehnica creionului sau pentru aplicarea fardului pe pleoapa inferioară. Chiar și pentru blending o folosesc, tot când realizez tehnicile menționate anterior. Mi se pare cea mai versatilă pensulică și cea mai drăguță! 

 pensula unghiulară pentru sprâncene, Brow Brush, este ideală pentru definirea sprâncenelor. Este singura pensulă pe care am folosit-o doar pentru ce a fost concepută și sunt mulțumită. Cum am spus mai sus, nu obișnuiesc să aplic tușul cu pensula unghiulară, dar pot spune că mi se pare prea groasă pentru asta. 

Dacă mi-ați urmărit tutorialele, ați văzut că am folosit pensulele aici :





Nume complet : Real Techniques Starter Set by Samantha Chapman
Preț : între 60-88 lei, în funcție de magazinul de unde le luați
Le găsiți atât în România, pe Makeup-Shop, cât și în străinătate, pe Iherb. 

Voi folosiți pensulele Real Techniques? Ce părere aveți despre ele?


You may also like