Review : Golden Rose Eyeliner Pencil

0 Comments
              Hei hei! Am pregătit un nou review pentru voi. Iată că am ajuns și la ultimul produs din gama Golden Rose pe care l-am primit din partea celor de la Cosmania. Astăzi voi vorbi despre creionul de ochi.



„Creion pentru conturul ochilor cu o formula speciala, bazata pe ingrediente de foarte buna calitate, care il fac usor de aplicat. Disponibil intr-o mare varietate de nuante alternative.”  


Ca să fiu sinceră, mă așteptam ca acest creion să aibă o culoare mai închisă. Când l-am ales, m-am gândit că voi face un machiaj cut crease cu ajutorul trusei de la același brand, însă movul din paletă e prea închis. Totuși, acest lucru nu m-a dezamăgit, pentru că s-a dovedit a fi un creion bun, destul de cremos și rezistent. Se aplică foarte ușor și este bun dacă vreți să faceți un machiaj în tehnica creionului/cut crease, așa cum îmi propusesem eu inițial. Când îl ascut, vârful nu se rupe. 
Mai jos aveți swatch.


L-am folosit aici :




Nuanța : KGRS310
Preț : 12 lei
Îl găsiți aici, disponibil în 26 de nuanțe.

Ați folosit acest produs? Ce părere aveți despre el?



You may also like