Review : BornPrettyStore Nail Art Stamp Template QA66

0 Comments
               Hei hei! Recent am primit o comandă de la Born pretty store. De această dată, nu am mai luat produse de machiaj, ci produse pentru unghii. Îmi doream de foarte mult să încerc să fac modele cu stampiluță, așa că mi-am ales o plăcuță cu modele foarte frumoase! 




Specification:
100% new retail



Package Contents:
1pc Nail Art Stamp Template



Instructions:
Note: 

The plate is shielded by a thin transparent protective film, please remove the film before use, so that the nail polish can be transferred by the stamper.  


Plăcuța nu este nici prea mare, nici prea mică. Are 7 modele diferite, foarte bine gravate în plăcuță, ceea ce permite aplicarea uniformă a modelului dorit. Plăcuța are aplicată pe ambele părți o folie de protecție care trebuie eliminată înainte de a o folosi. Ceea ce îmi place este că folia este colorată, deci o putem observa. Prima mea plăcuță avea folia transparentă, încât nici nu știam că e acolo și când am încercat prima oară să îmi fac model, mă miram de ce nu se imprimă :)) . 
Plăcuța se curăță foarte ușor. Eu nu folosesc ojă specială, ci ojă normală. Oja nu trebuie să fie nici prea groasă, dar nici prea lichidă.  

Am folosit-o aici :






Aici aveți și un tutorial :




How to use:
1. Apply base coat or regular polish on the nail. 
2. Apply the nail polish to desired image within a plate. (Recommended: Use the Solid Color Nail Polish, so that the texture will be thicker than other nail polish) 
3. Make a scraper leaned over 45 degrees and scrape excessive polish off quickly and strongly from inside to outside. 
4. Immediately press the stamper with a gentle rolling motion to pick up the design. The image is transferred on the stamp. 
5. Stamp the image on your nail with a gentle rolling motion. The image is transferred on your nail. 
6. Repeat the above steps for all of your nails. 
7. After stamping nail art, apply top coat for lasting wear. 

Preț : $0,99
Găsiți produsul aici . 

Nu uitați, dacă folosiți codul din imagine, veți primi o reducere de 10% !

 Eu sunt foarte mulțumită de plăcuță și cu siguranță îmi voi mai lua de la ei!
Voi folosiți acest procedeu pentru a vă decora unghiile?


You may also like