Reinventeaza-ti camera cu Deco Perete

0 Comments
             Nu știu dacă v-am mai spus, însă mă atrage domeniul design-ului interior foarte mult. Dacă aș fi fost talentată la desen, probabil m-aș fi dus la facultatea de arhitectură. Pentru că îmi place să cochetez puțin cu acest domeniu, eu sunt cea care dictează renovările în casă. Ai mei mă lasă să aleg eu cromatica, mă lasă să aleg cum așezăm mobilierul. Chiar acum câteva luni mi-am renovat camera după bunul plac. Singurul lucru pe care îl regret este că nu am găsit și un tapet cu un model atrăgător, nici măcar stickere pentru perete. Sunt într-o continuă căutare, însă recent am găsit site-ul deco-perete.ro . Aici vom găsi fototapet, stickere de perete, stickere de geam, postere de arta, picturi și oglinzi de perete. Produsele sunt importate din Italia și Germania.

              Cel mai mult îmi plac de pe acest site următoarele produse, pe care intenționez să le și cumpăr :





              Un lucru pe care țin neapărat să îl menționez este că aceștia ne oferă pe site instrucțiuni pentru aplicarea fototapetului, a stickerelor de hârtie, a stickerelor de geam și a stickerelor rezistente la umezeală. Probabil v-am făcut curioase, așa că vă voi detalia pe scurt cum se aplică stickerele de geam și fototapetul.

1. Aplicarea stickerelor de geam

Stickerele se aplică din interior, iar modelul este vizibil pe ambele părți.
Geamul trebuie să fie curat și umed. Puteți folosi pentru umezire un burete sau spray.
Stickerele trebuie aplicate cu partea lucioasă pe geam, apoi bulele trebuie eliminate cu ajutorul unui card plastifiat, cu mișcări din centru spre margini.
Stickerul se poate repoziționa și refolosi.
Materialul din care este confecționat permite curățarea cu un burete moale, umed, apoi cu un material textil moale și uscat.

Nu-i așa că e simplu?

2. Aplicarea fototapetului

În primul rând, trebuie să aveți în vedere că aplicarea tapetului este o etapă mult mai laborioasă, iar ca un mic sfat, vă recomand să îl aplicați cu ajutorul unei alte persoane.
Înainte de a începe orice operațiune, trebuie să aveți adezivul preparat conform instrucțiunilor. 
Aplicarea primei părți va influența enorm aspectul final, de aceea trebuie să lucrați foarte minuțios și se recomandă să începeți de jos, din mijloc.
După ce aplicați tapetul, trebuie să eliminați bulele, folosind aceleași mișcări ca în cazul aplicării stickerelor. 
Se recomandă ca temperatura camerei să fie de 20 de grade, iar geamurile vor fi menținute închise în perioada de uscare. De regulă, uscarea durează mai mult timp. O uscare rapidă poate determina o îndepărtare a marginilor accentuată.

Voi ați folosi tapet pentru decorarea camerei? Dar stickere?
Aici aveți mai multe informații despre tapet.


You may also like