Prima manichiura cu stampiluta !

0 Comments
            Hei hei! Recent mi-am luat stampiluță pentru modelele pe unghii; de asemenea, dețin și două plăcuțe pentru model. Săptămâna aceasta am decis să testez noile produse, să văd dacă mă descurc să îmi decorez unghiile astfel. Nu mi se pare foarte greu procedeul, însă nu pot să zic nici că mi-a ieșit perfect din prima. :)) Doar pe o unghie s-a imprimat modelul perfect, în rest e cât de cât acceptabil. Am ales să aplic o ojă Orly verde pe toată unghia, iar mai apoi am realizat modelul cu ojă neagră. La final, am aplicat un strat de lac transparent și gata! Mi-am făcut o manichiură deosebită foarte repede! Îmi place foarte mult acest procedeu și presimt că va deveni favoritul meu, după tehnica ombre și splatter




În curând vă voi vorbi despre plăcuța folosită pentru acest model :) .
V-ar plăcea să realizez și un tutorial video? Aștept părerile voastre!


You may also like