Pregatiri pentru sezonul rece cu Marbis

0 Comments
            Hei hei! Din păcate, la mine în oraș a venit iar frigul. După aproximativ vreo două săptămâni în care a fost însorit, cald, frumos, am crezut că gata, am scăpat de iarnă și nu o voi mai vedea până în decembrie 2014! Ei bine, se pare că vremea ne păcălește rău de tot, drept dovadă la mine este foarte frig! Sinceră să fiu eu urăsc perioada aceasta, iar eu sunt foarte sensibilă la frig. Sper din toată inima să nu mai ningă, pentru că urăsc cu desăvârșire atât depunerile de gheață și/sau de polei pentru că alunec foarte ușor, cât și mocirla de după, care e îngrozitoare! Dacă n-ar trebui să ies deloc din casă ar fi perfect! Pentru mine iarna e anotimpul perfect pentru a sta în casă, cu cănuța cu ceai sau ciocolată caldă împreună cu familia și să mă uit la filme sau seriale :))


            Dar să revenim. Este logic că în acest anotimp un aspect important îl reprezintă modul în care ne protejăm contra frigului. Pentru mine și familia mea, această perioadă reprezintă un prilej bun de a ne lua ceva pentru a avea tot confortul în casă și mai ales să ne asigurăm că ne va fi cald și bine. Deoarece acum sunt în căutare de diverse obiecte pentru casă, am dat un search pe google și am găsit aceste pilote superbe  ( și sunt sigură că sunt și foarte călduroase ) de la Marbis.ro . Am mai văzut aici și câteva pernuțe, cuverturi, însă mă rezum la a vă arăta câteva pilote. Mai jos aveți imagini :



Câteva lucruri importante de menționar ar fi că aceștia livrează comenzile prin curier Cargus. Taxa de livrare este influențată de valoarea totală a cumpărăturilor, dar dacă aveți o comandă de minim 400 lei, transportul este gratuit. Livrarea se va face în maxim 3 zile. Ca metodă de plată, puteți opta pentru plata ramburs sau ordin bancar. 
Un alt lucru important de menționat este politica de returnare a produselor. Eu o consider foarte importantă, mai ales în cazul produselor cumpărate online deoarece pot apărea uneori mici neplăceri sau nepotriviri. 

Voi vă pregătiți pentru iarnă? Vă plac pilotele prezentate mai sus?
Dar politica magazinului? Ați comanda de la ei?
În caz că nu știați, au și pagină de Facebook. Aici o puteți vizualiza.


You may also like