OOTD : Lady in red

0 Comments
           În primul rând, aș dori să vă urez un Valentine's Day fericit! Nu știu dacă vouă vă place această sărbătoare sau nu, dacă o priviți ca o ocazie pentru a vă arăta dragostea față de jumătatea voastră, însă eu v-am propus în ultimele zile două tutoriale pentru machiaje. Pentru astăzi am pregătit o ținută elegantă.

           Rochia este preferata mea dintre toate deținute până acum! Mereu mi-am dorit o rochie roșie lungă, crăpată pe un picior și cu mici inserții din dantelă! Și de această dată am avut noroc să îmi aleg mărimea potrivită, deci sunt nemaipomenit de încântată! Pantofii i-ați mai văzut aici, dar am decis să îi asortez și la această rochie. Pantofii sunt super comozi!

* aici m-am jucat puțin în Photoshop :)




Rochie : Romwe
Pantofi : Lovelyshoes 

Ce părere aveți? Vă plac rochiile de acest gen?


You may also like