OOTD : Bad boy !

0 Comments
            Astăzi vă voi prezenta o ținută care mă reprezintă în totalitate! Ador acest stil, întotdeauna l-am adoptat.
            Ieri abia am primit jacheta și inelul și deja le-am probat, nu mai aveam răbdare! Așa de încântată am fost când le-am primit! Puloverul, pe care scrie Bad Boy, l-am luat duminică de la Glow (București) și deja îmi imaginam cum va arăta acest articol alături de jachetă, inel, blugi și aceste ghete. Cum s-ar spune, au picat la fix! Un singur lucru nu îmi prea place la jachetă : șnururile sunt prea mari și dacă vreau să stau descheiată,risc să calc pe ele și să mă împiedic - și așa sunt uneori împiedicată. Le voi tăia! 

* PS : Cu excepția rujului, nu sunt machiată deloc! Nici măcar cu fond de ten! :) 






* Ca să intru puțin în atmosferă ... :))

Jachetă : Oasap
Pulover : Glow
Pantaloni : no name
Ghete : Mei Mei
Inel : Oasap
Fular : no name

Ce părere aveți? 






You may also like