Cum arată colțul tău de frumusețe?

0 Comments
              Fiecare dintre noi are un mic colț unde se regăsesc. Make-up artiștii au și ei un colț ( uneori chiar un studio întreg ) unde își arată aptitudinile. Și pentru că nu e suficient să arătăm bine, trebuie și să ne simțim bine. În colțul meu de frumusețe, am la dispoziție biroul meu pe care îmi organizez trusele atunci când machiez; când nu le folosesc, le țin într-un beauty case sub birou. Pun oglinjoara mea în centru, alături de pensulele mele care se află în suporturi colorate. Clienta se va așeza pe scaunul meu de bar reglabil ( mi se par cele mai comode atât pentru mine, cât și pentru clientă ), iar ca să fie totul și mai relaxant, pun niște muzică și aprind niște bețișoare parfumate. Cam așa îmi pun eu trusele în colțul meu :


Iar așa arată scaunul meu :



             Totuși, eu îmi doresc să îmi transform colțul de fumusețe. Simt că am nevoie de alt mobilier, de stații pentru machiaj. Nu numai că sunt foarte drăguțe, dar îmi vor ușura enorm munca. Despre stații de acest gen vorbesc :



Am mai găsit și acest kit, însă nu cred că voi renunța prea repede la scaunul meu roșu. Totuși, îmi place că scaunul poate fi personalizat.


Dacă vă doriți doar o soluție pentru a vă depozita trusele, vă recomand beauty case-urile. 





Tu cum ți-ai decorat colțul de frumusețe ?


You may also like