Review : Ruj Golden Rose Ultra Rich Color Creamy

0 Comments
        Hei hei! După lungi utilizări a produselor Golden Rose primite din partea celor de la Cosmania, a sosit timpul să vă prezint și un alt produs. Astăzi voi vorbi despre rujul Ultra Rich Color Creamy



„O linie specială de rujuri cu nuanțe cremoase intense, alunecă fin pe suprafața buzelor  și se vede excelent datorită texturii cremoase. Îngrijește, hidratează și datorită vitaminei E și a untului de Shea din compoziție menține buzele hidratate și cu un aspect sănătos pe tot parcursul zilei.”


            Am ales o nuanță mai naturală de data aceasta pentru că eram în căutarea unui astfel de ruj pe care să îl port zilnic, chiar și la liceu. Îmi place textura cremoasă a acestui ruj, mai ales faptul că se aplică destul de ușor. Are un miros specific plăcut, nu foarte puternic și rezistă destul de bine. Așa cum ne este precizat și în descrierea oficială, buzele mele au un aspect sănătos și nu le usucă. Pe scurt, este rujul ideal pentru zi de zi! Totuși, eu l-am purtat și în alte circumstanțe, mai ales dacă eram machiată puternic la ochi. Un astfel de exemplu ar fi în noaptea de Revelion, însă nu am prea multe poze full face, cu excepția celor de aici.


Mai jos aveți un swatch ( a ieșit cam roșiatic, din păcate) :


Am mai putat rujul aici + alte produse Golden Rose, precum sunt fardurile :



Preț : 13,50 lei
Nuanța acestui produs : RURC43
Îl găsiți aici.
Mai jos aveți poze cu ingredientele și alte specificații.


Ca o concluzie, sunt foarte mulțumită de produs, iar raportul calitate-preț este avantajos. 
Voi ați folosit vreun ruj din această gamă? Ce părere aveți despre acest produs?


You may also like