Review : Precision Liner Golden Rose

0 Comments
              Hei hei! A sosit timpul să vă prezint tușul cariocă pe care îl folosesc zilnic, și anume cel de la Golden Rose. 




„Este un tus special extrem de pigmentat, negru intens, cu uscare rapida si rezistent la apa. Asigura o aplicare fina, precisa si continua datorita formei unice si a diferitelor inovatii care il fac perfect de controlat.”  


Dacă mă refer strict la mine, eu am avantajul că îmi este ușor să folosesc orice tip de tuș pentru a face linii așa cum îmi poftește inima, însă știu că pentru unele fete, aplicarea tușului poate fi un chin. Din punctul meu de vedere, tușurile tip cariocă sunt foarte ușor de folosit, însă poate fi un singur dezavantaj : vârful își poate pierde forma foarte repede. Din fericire, nu am observat așa ceva până acum la acest tuș, deși îl am de ceva timp. Față de alte tușuri cariocă, acesta are vârful mai lung și foarte subțire, devenind mai gros, treptat, spre capătul opus, ceea ce e un mare avantaj pentru trasarea oricărui tip de linie. Culoarea este foarte intensă și se usucă repede. Cu rezistența nu am avut nicio problemă, nu mi s-a întins, dar nici la demachiere nu am întâmpinat dificultăți. 


L-am folosit aici :





Preț : 25 lei
Îl găsiți aici.

Ați încercat acest tuș? Vă place?
Voi ce tip de tuș folosiți?


You may also like