Review : Golden Rose Satin Smoothing Fluid Foundation

0 Comments
             Hei hei! Astăzi vă voi vorbi despre primul fond de ten pe care l-am folosit de la Golden Rose. Dacă până acum eram nedespărțită de Revlon Colorstay, ei bine acum am găsit un înlocuitor perfect, dar nu atât de „heavy” pentru a-l purta zi de zi. 



„ Un fond de ten minunat pentru femeia moderna de astazi. Asigura o acoperire perfecta, cu efect mat, pentru un ten impecabil pe toata durata zilei.Filtrele organice confera protectie UV iar vitamina E are un puternic efect antioxidant si nutritiv. ”


Acest fond de ten este ideal pentru a-l purta zi de zi, atunci când dorim o acoperire bună, dar în același timp să fie ușor pe ten. Desigur că nu se compară cu Revlon la puterea de acoperire, însă m-a uimit chiar și din acest punct de vedere. Are o textură foarte fină, care se aplică ușor și matifiază tenul. Rezistența e medie, dar pentru mine e suficient; rezistă cât timp sunt eu la liceu. Tocmai din acest motiv spun că l-am înlocuit cu Revlon-ul deoarece mi se părea puțin cam prea greu pentru a-l purta zi de zi; am nevoie de puterea lui de acoperire mare la ocazii, nu la o ieșire în oraș sau la liceu.  
Un alt plus este faptul că are ponpiță care ajută la dozarea produsului. Nu în ultimul rând, are un miros discret, foarte plăcut. 


L-am folosit aici :







Are SPF 15.
Nuanța : #23
Preț : 36 lei
Ingrediente :

Voi ați folosit acest produs? Ce părere aveți despre el?


You may also like