Review : Golden Rose Mineral Teracotta Powder

0 Comments
            Hei hei! Am pregătit pentru voi un nou review al unui produs Golden Rose. M-am oprit asupra pudrei minerale. Curioase? 



 „Cu o putere de acoperire excelenta, confera tenului un aspect natural, neted si catifelat. Formula sa unică este îmbogatita cu minerale precum: oxid de zinc, mica, silica, caolin si magneziu care creeaza o bariera impotriva factorilor  nocivi din mediu. Astfel, tenul tau va fi protejat si vei avea un look perfect, radiant si tineresc.


Îmi place foarte mult această pudră. Are o textură atât de fină! Pudra pe care o am eu este împărțită în două părți, fiecare având mici particule satinate. Mie îmi place să folosesc partea mai mică pe post de iluminator pentru că are un finish perfect! Pudra are o acoperire destul de bună și se aplică ușor. Puteți alege să amestecați cele 2 părți sau să le folosiți separat. 
Pudra are și un burețel pentru aplicare, însă eu prefer să o aplic cu pensula.




Am folosit-o aici :



Nuanța : 05
Cantitate : 12g
Preț : 27 lei
O găsiți aici
Ingrediente :

Ați folosit această pudră? Ce părere aveți despre ea?


You may also like