Review : Fard duo Victoria's Secrets

0 Comments
                 Hei hei! În urmă cu ceva timp am primit de la Depozitul de farduri câteva produse pentru testare, iar după o întrebuințare pe o perioadă suficientă, a sosit momentul să vă vorbesc despre ele. Astăzi voi voribu despre fardul duo de la Victoria's Secrets.



Shimmer Fierce Shadow Duo - de la Victoria Secrets ! Nume fard Famous & Fierce
Culori : mov si gri inchis - culori sidefate
Fabricate in Italia - valabilitate timp de 6 luni de la deschidere !”

 

Îmi pare rău că trebuie să încep așa, dar se pare că 
în timpul transportului câteva produse au avut de suferit, iar acesta a fost cel mai distrus. Practic a venit sfărâmat de tot, ceea ce mi-a creat dificultăți în folosirea acestuia pentru că, fiind duo, cele două nuanțe s-au amestecat. Totuși, l-am folosit așa, pulbere. Ambele nuanțe sunt sidefate. Culoarea e destul de intensă, însă eu folosesc produsul aplicat doar peste bază+primer, deci nu vă pot spune foarte multe despre rezistența acestuia dacă e folosit fără bază și primer. Aplicate peste acestea două, rezistă foarte bine.


Aici aveți swatch. Fardul este aplicat direct pe piele, fără bază sau primer.


Valabilitate : 6 luni de la deschidere
Preț : 16 lei
Îl găsiți aici.

Trecând peste faptul că a sosit sfărâmat, nuanțele sunt foarte frumoase și îmi pare rău că s-a întâmplat asta!
Voi ați folosit acest produs? Ce părere aveți despre el?


You may also like