OOTD&Make-up : New Year's Eve

0 Comments
         Hei hei! Vreau să încep prin a vă ura un an nou fericit, cu cât mai multe împliniri și realizări! Sper că v-ați distrat pe cinste în noaptea dintre ani și că ați lăsat în urmă evenimentele neplăcute, iar tot ce a contat a fost că ați petrecut acel moment alături de cei dragi! Eu am avut o seară pe cinste alături de prieteni, dar am încheiat anul făcând ceea ce îmi place - am machiat. Am avut mai multe cliente, plus că a trebuit să mă aranjez și eu. Am ales să port o ținută și un machiaj sclipitor, așa cum a fost anul trecut și cum sper că va fi și acesta! Să vă arăt mai întâi machiajul!




* Poza aceasta nu a ieșit foarte clară, însă am decis să o pun pentru că îmi place cum se vede machiajul și, mai ales, cum se văd genele! Genele sunt cu sclipici și le am de la BornPrettyStore.

În curând va urma un articol despre gene false. 

                Am ales să port o rochiță cu paiete aplicate în partea de sus, fără umeri sau bretele. Rochița este superbă și o am de pe site-ul Romwe. În ceea ce privește pozele, vreau să vă spun că făcusem înainte poze cu rochița deoarece îmi propusesem să postez ținuta înainte de Revelion, însă nu am avut timp, așa că o postez acum. De aceea veți vedea că diferă machiajul. Am asortat rochia cu un trench bleumarin, tot de la Romwe. Ultimul accesoriu este gentuța gri-argintie de la Miniprix.






Rochie : Romwe
Trench : Romwe
Gentuță : Miniprix
Ghetuțe : Deichmann



Voi cum v-ați îmbrăcat în noaptea dintre ani? Ce machiaj ați purtat?


You may also like