OOTD : If you can dream it, you can do it!

0 Comments
                 Hei hei! Pentru astăzi v-am pregătit o ținută. am profitat de zilele însorite din week-end pentru a face câteva poze în momentele mele de pauză. Am primit la începutul acestui an destul de multe colete și vreau să vi le prezint pe toate, doar că timpul începe să-mi devină cel mai mare inamic! Printre coletele primite am găsit și unul de la Mr. Gugu& Miss Go . Acesta este primul colet de la ei și chiar am fost încântată să primesc noile hăinuțe! Azi vă arăt doar un articol care se afla în colet, iar data viitoare și pe celălalt. :)
                  Paltonașul îl știți pentru că am mai postat un outfit în care l-am inclus. Căciulița este de la Mr. Gugu și îmi place mult imprimeul acesteia foarte colorat! Puloverul e foarte comod, însă pe site, partea aurie de jos părea mult mai lucioasă... Mi-ar fi plăcut dacă ar fi arătat măcar pe aproape ca în poză, dar în realitate abia se observă ...









Palton : Romwe
Pulover : Oasap
Brățară : Oasap
Căciuliță : Mr. Gugu
Pantaloni : no name
Cizme : Deichmann

Ce părere aveți?





You may also like