OOTD : Elegant Lace

0 Comments
               Hei hei! În urmă cu ceva timp am primit de la Choies comanda mea. A fost prima mea comandă și o așteptam cu nerăbdare! Comanda a sosit în 3 săptămâni și am putut să o urmăresc, deoarece ni se oferă și un tracking number. Mărimea mi se potrivește și sunt foarte mulțumită de calitatea produselor! Mi-am luat o bluză peplum cu mâneci dantelate și un colier cu perle albe. Sinceră să fiu, nu mă așteptam să fie atât de mare! Dar îmi place foarte mult! Colierul a sosit într-o cutiuță roșie foarte cute! Pentru aceată ținută am asortat o pereche de colanți lucioși, iar jos am ales o pereche de pantofi roșii.







Bluză : Choies
Colanți : no name
Colier : Choies
Pantofi : Lovelyshoes

Vă plac colierele supradimensionate? 
Dar bluzițele cu dantelă tip peplum?


You may also like