MUST HAVE: Mai jucausa, model clos sau mai severa? TU ce preferi?

0 Comments
               Nu știu ce părere aveți voi, dar mie îmi plac cumpărăturile online. Mi se par mult mai comode, plus că în mediul online sunt mereu oferte numai bune și reduceri șoc! Recent am descoperit că TinaR are sute de articole reduse sub prețul de 100 lei

               Câteva modele de fuste mi-au atras privirea și vreau să vi le arăt și vouă! Click pe link-ul de sub poză pentru a vă redirecționa la pagina produsului.

68,60 lei ( 98 lei )
89,60 lei ( 128 lei )
89,60 lei ( 128 lei )
   
               Ca să fim în ton cu anotimpul, vă arăt și câteva modele de pulovere foarte drăguțe : 

97,30 lei ( 139 lei )

99 lei ( 119 lei )

             Nu în ultimul rând, eu sunt în căutarea rochiei perfecte pentru banchet! Am văzut zeci de modele, însă cu greu mă pot decide! Spuneți voi, nu sunt minunate ?





Cu siguranță voi plasa o comandă pe care o voi plăti cu cardul, pentru că voi primi transportul gratuit
Și nu e doar atât! La orice comandă, clientele vor primi cadou un voucher în valoare de 50 de lei pe Optiness.ro cu care își pot achiziționa o pereche de lentile de contact!
Veți profita de ofertă? 


You may also like