Make-up : Creative Look ( Inspired by russian technique )

0 Comments
             Hei hei! În luna decembrie a anului care abia s-a încheiat, am omis să postez și aici un machiaj realizat înainte de Crăciun. Am încercat un machiaj mai diferit, neconvențional, inspirat de cele realizate de ruși. În ultimul timp am devenit din ce în ce mai fascinată de tehnica lor de machiaj, de creativitatea lor fără limite! Eu l-am realizat predominant cu farduri Sleek, însă sunt sigură că rezultatul final ar fi fost total diferit dacă foloseam acuarele ( și dacă aș cunoaște în detaliu tehnica aceasta, bineînțeles! ) . 





Ce părere aveți? Știu că nu se apropie de machiajele de la care m-am inspirat și mai știu că ar fi putut ieși mult mai bine. Dar cum toate au un început ... voi ce spuneți ? :)


You may also like