Completează-ți machiajul cu genele ideale

0 Comments
               Pentru mine, genele sunt un „artificiu” la care apelez destul de des, în limita bunului simț. Însă, cu anumite ocazii, aleg să port și gene mai dese, cu sclipici și alte decorații. Însă cel mai mult ador să mă „joc” cu gene fantezie, mai ales dacă le asortez unui machiaj pe măsură. În urmă cu ceva timp am primit un pachet imens cu gene false de la Born Pretty Store. Am tot amânat acest articol, din păcate, dar m-am hotărât să acord atenție acestui subiect.


                După cum știți, sunt fel de fel de modele de gene, de diferite mărimi, fabricate din materiale diferite, etc. Cele pe care le-am primit eu sunt din păr artificial, însă unele dintre ele au banda transparentă, foarte maleabilă, iar asta ajută enorm la aplicare. De-a lungul timpului, am ajuns la concluzia că, indiferent de materialul din care e confecționată perechea de gene false, contează foarte mult maleabilitatea benzii. Dacă banda e rigidă, degeaba folosim adeziv bun pentru că există riscul să nu se fixeze bine în colțul intern ( sau să se dezlipească pe parcurs ). Genele de la Born Pretty Store pe care le dețin au banda maleabilă; doar câteva dintre cele fantezie sunt puțin mai rigide, dar oricum acestea sunt și puțin mai greu de aplicat, mai ales dacă sunt foarte mari. 

Modelul de mai jos este foarte finuț și se poate asorta cu ușurință unui look fantasy. Banda este foarte maleabilă și se aplică ușor. Am 3 culori, pe care le vedeți mai jos :














Aceste gene au banda maleabilă, însă vă pot pune în dificultate dacă nu aveți destulă experiență. De asemenea, la prima purtare veți avea impresia că aveți „perdele pe ochi” :)) dar după ce vă obișnuiți, totul este în regulă. Penele sunt destul de subțiri. Eu le am în două culori :






Aceste gene sunt puțin mai rigide, mai ales pentru că au sclipici foarte mult. Pentru gustul meu e un pic prea mult, însă unui look creativ se vor potrivi de minune!



Acestea sunt ușor de aplicat și au banda maleabilă, însă la fel ca în cazul modelului asemănător de mai sus, care prezintă bulinuțe, vă pot da o impresie ciudată imediat după aplicare, dar apoi este totul ok.


Acest model este confecționat din hârtie. Sunt extreeeem de fragile, deci trebuie să aveți mare grijă la atât la aplicare, cât și atunci când le dați jos.



Acest model este unul extrem, dar îmi place că banda e maleabilă. 


Modelul acesta e favoritul meu! Se pot asorta atât unui machiaj de seară, dacă sunteți îndrăznețe, cât și unui machiaj fantezie. Eu le-am purtat de revelion, aici





Aceste gene sunt cam rigide ... cam cele mai rigide dintre toate. Mi se par prea lungi și rare. Tot pentru un look fantasy le văd rostul.




Nu în ultimul rând, am acest set. Mi se pare cel mai drăguț pentru că genele sunt depozitate în acest recipient roz cu 7 compartimente, fiecare fiind destinat unei zile a săptămânii. Mi se pare foarte drăguță ideea, iar aceste gene sunt pentru un machiaj obșinuit, de zi sau de seară.
Toate genele din acest set au bandă maleabilă, unele având chiar banda transparentă.
În acest set găsim atât gene pentru pleoapa superioară, cât și pentru cea inferioară.
Mai jos aveți poze :




Ce tip de gene vă plac?

Era să uit! Dacă doriți să plasați o comandă pe site-ul acestora, folosiți codul RJL91 pentru a beneficia de o reducere de 10%. 



You may also like