Tutorial : Doll Make-up

0 Comments
           Hei hei! Dacă primul meu tutorial a fost realizat pe mine și v-am arătat doar pașii realizării machiajului la ochi, iată că a venit momentul să postez și cel de al doilea tutorial, însă de această dată vă prezint un look full face. Și asta nu e tot! Am machiat-o pe Oana, una dintre cele mai bune prietene ( de fapt, cea mai veche - ne știm de la 2-3 ani !! ) . Aceasta are ochii adânciți, deci are osatura bine evidențiată. Mi-am propus să fac tutoriale pe alte persoane, pe diferite tipologii :) . Sper să vă placă ideea mea. Idei am cu caru', păcat că duc lipsă de timp ... :( 








* Revlon Colorstay Foundation
* Corector verde lichid Make-up Studio Professional
* Kiko Invisible Powder
* Paleta 186 culori ( paleta cu blush-uri și nuanțe contur )
* Iluminator Radiant Professional


* Too Faced Shadow Insurance
* Sleek Ultra Mattes Bright
* Paleta 5 farduri Golden Rose
* Paleta 186 culori
* Tuș cariocă Golden Rose
* Golden Rose Sexy Black Mascara
* Gene false KKCenterHK
* MUFE Professional Aqua Brow


* Ruj Avon Colordisiac

+ noile mele pensule Real Techniques <3 !

Ce părere aveți despre machiaj? I-am evidențiat bine trăsăturile?
Dacă vă place tutorialul, vă invit să îi dați like, share și să vă abonați la canalul meu! 


You may also like