Spicy Christmas Challenge by The Body Shop

0 Comments

       
         Hei hei! Postarea de astăzi are două semnificații, și anume : acesta este primul meu machiaj realizat anul acesta pentru Crăciun, însă vă anunț cu mare bucurie că particip la un challenge lansat de magazinul The Body Shop! Sunt tare bucuroasă că am fost invitată să particip la acest challenge! Să vă spun câteva cuvinte despre acesta : fiecare participant trebuie să facă un machiaj special pentru Crăciun, dar care să aparțină ori categoriei Sweet, ori categoriei Spicy. Eu am ales categoria Spicy deoarece am vrut să realizez un machiaj mai îndrăzneț :) Machiajul a fost realizat cu produsele The Body Shop, pe care le puteți găsi online sau în magazinele din fizice. Mai jos am pregătit câteva poze, dar asta nu e tot! Am făcut și un mic tutorial step-by-step pentru acest look Spicy! :)











12. Colour Crush Eyeshadow #101
14. Colour Crush Eyeshadow #015

Dacă vă place machiajul, vă rog să mă votați, dându-mi un like pe pagina mea de Facebook la această postare/la poza cu acest look! Vă mulțumesc mult!
Că veni vorba, ce părere aveți despre machiaj?


You may also like