Review : Golden Rose Palette Professional Eyeshadow

0 Comments
         Hei hei! În urmă cu puțin timp am primit de la Cosmania câteva produse de machiaj marca Golden Rose. Sinceră să fiu, până când cu isteria ojelor Jolly Jewels, nu prea acordam atenție acestor produse. Treceam de multe ori pe lângă standurile din mall-uri, admiram ambalajele frumoase și culorile ispititoare, dar nu le-am încercat. Dar situația s-a schimbat și am avut ocazia să testez câteva produse de machiaj de la această firmă. Dacă îmi plac sau nu, veți afla în decursul următoarelor articole! :) Astăzi voi vorbi despre paleta cu 5 nuanțe de fard.



„ Pentru a fi cu adevarat mai atragatoare, Golden Rose va prezinta noua trusa Palette Professional Eyeshadow cu o formula imbunatatita. Diferenta de textura si noul aplicator, ofera machiajului rafinament si eleganta. De acum Professional Palette este disponibila in 10 combinatii de culori armonizate perfect.” 


Vă spun sincer că m-am decis greu din cauza varietății de culori. Toate au culori minunate, dar în cele din urmă m-am oprit asupra ultimei palete și nu regret deloc! Culorile sunt superbe! Nuanțele sunt sidefate, însă nu au acel „sclipici” ieftin; se văd foarte frumos aplicate. Fardurile se aplică foarte ușor și se îmbină la fel de frumos. Culorile sunt destul de pigmentate și fără bază, iar pastiluțele sunt suficient de mari. :)
Eu le-am folosit doar cu bază+primer, deci nu pot să vă spun cât rezistă fără. 

Mai jos aveți swatch fără bază/primer :



Am folosit fardurile aici ( + alte produse Golden Rose ) :





Preț : 35 lei
Nr. paletei : PPPE110
O găsiți aici.


Chiar sunt mulțumită de paletă și nu mă așteptam să îmi placă așa mult! 
Voi ați folosit aceste farduri? Vă plac? 


You may also like