Outfit : Let's colour this mood

0 Comments
            Hei hei! Plănuiam să postez de mult timp acest outfit, dar am fost foarte ocupată în ultimul timp și abia am avut timp să mai fac ceva. Dacă ați știi câte ținute își așteaptă rândul ... :)) În orice caz, acum am mai mult timp liber ( oare ?! ) și sper să pot să postez măcar la câteva zile constant, nu doar 2-3 zile la rând la interval de o săptămână/lună ... Ținuta de astăzi este una casual, dar un mic articol vestimentar are mici pete de culoare, la propriu!
            Sinceră să fiu, îmi plac toate articolele purtate aici! Sunt exact pe gustul meu! Brățărica e simplă, cureaua la fel. Puloverul este pufos, comod și are mici pete de culoare. Blugii sunt marca Mango, foarte calitativi și îmi plac mult cum îmi vin! Niciodată nu m-am dat în vânt după blugii skinny, mereu i-am preferat pe cei mai evazați, chiar mai largi!







Pulover : Oasap
Blugi : Kurtmann
Curea : Kurtmann
Brățară : Rings&Things
Cizme : Mei Mei

Ce părere aveți despre acest look? Ați purta pulovărașul?


You may also like