DIY : Coronita de Craciun

0 Comments
            Hei hei! Nu am mai făcut de mult timp un proiect DIY! Pentru că se apropie sărbătorile, am decis să realizez o coroniță. Grație materialelor găsite în Kaufland și inspirației pentru creație și motivare „primite” de la Dee, vă pot prezenta astăzi coronița mea, ba chiar și cum puteți să realizați și voi una asemănătoare! Timpul de lucru este de 15 minute, 20 cel mult! Dacă aveți ideea clar definită de dinainte/ nu pozați pas cu pas, ați putea termina și mai repede. :)

Materiale necesare : 

* bază din plută pentru coroniță ( eu o am din Kaufland - 5 lei )
* material textil de orice fel ( eu am găsit tot în Kaufland unul auriu cu sclipici ) 
* globulețe, clopoței, fundițe, con de brad, etc
* câteva ace cu gămălie

Voi puteți folosi și altceva pe post de bază pentru coroniță, precum un cerc din carton sau sârmă, dar veți vedea mai jos de ce eu îl prefer pe acesta.

Pasul 1 : Înfășurați materialul textil pe inelul din plută până va arăta ... 


... așa.

Pasul 2 : Pe baza astfel decorată, prindeți decorațiunile cu bolduri după bunul plac. 
Din acest motiv vă recomand ca baza să fie din plută, pentru că decorațiunile se vor fixa mult mai ușor. Nu e nevoie să coaseți/lipiți nimic și puteți refolosi inelul de plută pentru a crea alte coronițe fără a o deteriora.

Adăugați o agățătoare și gata! Coronița e gata de expus! 




Eu sunt foarte mulțumită de rezultat! Deja am expus coronița pe ușa de la intrare și îmi e drag să o privesc!
Voi ce părere aveți? Vreți să vă faceți și voi propria coroniță?


You may also like