Dezamăgirile anului 2013

0 Comments
             Dacă ieri v-am vorbit despre preferatele anului, acum urmează să vă prezint și dezamăgirile anului. Totuși, consider că este necesar să menționez că, deși vouă poate vă plac produsele de mai jos, trebuie să știți că nu ni se potrivesc tuturor aceleași produse. :) 

1. Paleta cu 66 rujuri - Îmi place faptul că are o diversitate de nuanțe, chiar dacă nu toate au aceeași intensitate; dar nu îmi place că se consumă extrem de repede. Plus că am înlocuit-o cu alta, mult mai atractivă.

2. Paleta cu 15 corectoare - arată total inestetic pe piele!

3. Baza pentru pleoape Avon - Inițial mi-a plăcut enorm, dar după o lună de la utilizare, am observat că începuse să se aplice urât pe piele.  Nici nu o aplic bine că se și strânge.

4. Baza pentru pleoape ELF - Am fost tentată să o cumpăr deoarece tot citeam păreri bune despre ea. Mie nu mi se pare cu nimic deosebită. Da, pentru 8 lei e bună, dar nu face mai mult de atât! Nu mi se pare că ar fi cine știe ce produs minune, cum o mai numesc alte persoane.

5. Pudră translucentă Essence - cea mai proastă pudră, din toate punctele de vedere!

6. Paleta cu 120 culori - Ei da, asta e o mare surpriză și pentru mine! Dacă odinioară era ca „aerul” pentru mine în ceea ce privește machiajele, acum am ajuns să o urăsc din tot sufletul :)) ! Cred că se datorează evoluției mele mai degrabă ... Nu știu, când am cumpărat-o și experimentam cât mai multe machiaje eram super încântată de paletă, mai ales pentru că are multe culori. Cred că ăsta e și motivul primordial pentru care o adoram... Dar acum mi se par oribile. Nu îmi mai satisface nevoile. Deloc! 

7. BB Cream Flormar - nu m-a impresionat deloc!

8. Paleta L.A. Colors - nu e chiar o mare dezamăgire, dar mi-ar fi plăcut și mai mult dacă nuanțele erau mai intense!

9. Ruj S-he - Nu vorbesc despre nuanța de mai jos, dar nu am găsit altă poză pe net, iar eu nu am cum să îi fac poză pentru că e de mult timp la gunoi. Este oribil, aplicat pe buze seamănă mai mult cu un luciu, iar dacă vreau să aplic de mai multe ori pentru a intensifica nuanța, pare că se dizolvă în piele ?!

Voi ce produse ați adăuga la această listă?
De curiozitate, ați folosit vreun produs de mai sus și se întâmplă să vă placă? De ce?


You may also like