Another year has gone ...

0 Comments
             Serios, aproape s-au scurs și ultimele ore din acest an? Nu îmi vine să cred, însă mă voi resemna rapid. :) Niciodată nu mi-a fost frică de un nou început. Mereu mi-a plăcut să mă gândesc la viitor, dar nu atât de mult încât să nu trăiesc prezentul sau să uit trecutul. Postarea de astăzi este mai personală și aș vrea să fac un bilanț al acestui an,așa cum am făcut și anul trecut.

1. În primul rând, am devenit majoră! Am avut o petrecere de majorat minunată, alături de prieteni și familie. Și am avut cel mai șmecher tort! :))


2. Pot spune că am început anul cu dreptul. La nici 2 săptămâni, cei de la Bobomoda m-au contactat să lucrez pentru ei. Mai avusesem o întâlnire cu aceștia, dar iată că soarta a făcut ca eu să mă duc acolo mai târziu ... A fost o experiență unică, nu regret nici o clipă că am muncit în timpul liceului. Ba din contră, asta mi-a demonstrat cât de puternică sunt, având în vedere că am ținut pasul cu școala, cu olimpiadele, chiar am mers și la faza națională la o sesiune de referate la istorie. Să mai adaug și viața mea personală? Blogul? Clientele la machiaj? Cursurile de canto și chitară? Am cunoscut oameni minunați, am învățat multe. :)



3. Am realizat un articol pentru eJoy, mai exact un tutorial pentru un machiaj de Sf. Valentin.


4. Am colaborat cu o elevă din liceu pentru o prezentare de modă.


5. Anul acesta am realizat mai multe colaborări frumoase atât cu fotografi talentați din orașul meu, cât și pe cont propriu.


6. Am început să acord o atenție deosebită outfit-urilor. Și înainte postam ținute, dar acum mult mai frecvent și se pare că vă plac.


7. În sfârșit am început să filmez tutoriale! Din păcate, am avut timp doar pentru două, însă voi încerca să mai filmez pe viitor. Acesta este cel mai recent tutorial și, ca să fiu sinceră, îmi place mai mult să fac așa decât pe mine. Cred că așa vor arăta și următoarele.


8. Am experimentat mai multe stiluri de machiaj, atât convenționale cât și fantasy.


9. Numărul clientelor a crescut considerabil, ceea ce ma bucură enorm! Ba mai mult, am avut prima miresică la machiat! Singurul lucru care mă deranjează ( și asta se referă doar la mine ) este că sunt atât de aiurită încât ba uit să fac poze înainte de a mă apuca de machiaj, ba nu fac deloc :)) Nu aveți idee câte fete nu le-am pozat vara trecută :)) .


10. Pe de o parte am început să investesc în produse de machiaj profesionale, iar pe de altă parte numărul colaborărilor cu magazine online din întreaga lume a crescut vertiginos.


11. Luna aceasta am participat la o ultimă provocare a anului : un challenge organizat de The Body Shop.


12. Am purtat pentru prima oară lentile de contact pentru vedere!

13. V-am prezentat o metodă de a câștiga bani din blog, metodă care funcționează la mine!

14. Pentru prima oară din viața mea mi-am vopsit părul în totalitate. Am optat pentru nuanța vișinei putrede ( știți voi, acel burgund ), dar soarta e atât de ironică cu mine încât nu mi-a prins uniform. Ba mai mult, nici nu se cunoaște decât ca o tentă, dar doar în lumină. E inutil să vă pun poze recente deoarece nu se observă nimic! :))

15. Și în plan personal am avut câteva realizări. Am mers la un concurs de istorie la etapa națională, am absolvit cursul de chitară, am început școala de șoferi și am susținut un examen important al cărui rezultat îl aflu abia la anu' și asta mă omoară, deoarece sunt nerăbdătoare. Pe lângă asta, am câteva persoane alături foarte importante care mă susțin și doresc să le mulțumesc!

Desigur că au fost și câteva evenimente mai puțin plăcute, însă sunt nesemnificative în comparație cu celelalte. Chiar și așa, am avut de învățat câte ceva și din acelea. Nu știu cum procedați voi, dar eu încerc să văd „partea plină a paharului”! 

Vouă, dragile mele cititoare, vă doresc un an nou minunat, plin de împliniri și sănătate, că-i mai bună ca toate!
Fie ca toate dorințele voastre să vi se împlinească!


You may also like