Shop my closet !

0 Comments
             Tot ce se află aici ori nu mi se potrivesc, ori le țin degeaba în trusa/dulapul meu.
Hainele sunt toate NOI. Doar unele cosmetice sunt încercate de maxim 3 ori.

1. Nu există comandă minimă.
2. Plata se va face în cont.
3. Coletele se trimit prin poștă numai după ce îmi trimiteți dovada plății. La rândul meu, vă trimit dovada expedierii coletului. 
4. Taxa de transport este 4 lei. 

Paleta Gosh - incercata de 2-3 ori.
Pret : 20 lei ( negociabil )
( In magazin e 47. )

Adeziv Ardell Brush-On - folosit cat se vede ( aproape jumatate)
Pret : 15 lei
(In magazin e 27.)

Paleta farduri Oriflame - doar vreo 3 nuante atinse, in rest e nefolosita. Are atat nuante mate,cat si nuante sidefate.
Pret : 15 lei


Fard Benecos - folosit de 2-3 ori 
Pret : 9 lei
( In magazin e 15 lei. )


Lip Marker Gosh - folosit o data
Pret : 25 lei
( In magazin e 40 lei . )


Pigment Collection 2000 Dazzle Me! - incercat o data.
Pret : 7 lei


Blush Benecos. Folosit de 2-3 ori.
Pret : 14 lei.
( In magazin e 20 lei. )


Luciu de buze Essence. Folosit de 2-3 ori.
Pret : 4 lei


Luciu de buze Glam Shine L'Oreal. Folosit de 2-3 ori.
Pret : 20 lei 15 lei


Creion Jumbo S-he. Folosit cat se vede.
Pret : 4 lei


Creion alb Avon. Incercat o data.
Pret : 5 lei.


Fond de ten stick Flormar nuanta MS66. Incercat o data.
Pret : 28 lei 24 lei
( In magazin este 35 lei. )


BB Cream Flormar nuanta 04 Medium Beige. Incercat o data.
Pret : 35 lei 28 lei
( In magazin este 42 lei. )


Pensule evantai. 10 lei 8 lei bucata / 15 13 lei amandoua.
Cea cu perii crem este de la Oriflame.


Pensula pentru pudra si doua pentru blush. Cea din mijloc poate fi folosita si pentru pudra. Cea roz e de la Essence.
Pret : 10 lei/bucata primele doua de sus ; 6 lei cea de la Essence. Toate 3 costa 22 lei.


Cardigan verde. Mărime universală
Purtat doar pentru această poză.
Preț 50 lei 30 lei


Eșarfă Stradivarius
Purtată doar pentru această poză.
Preț 10 lei


Sacou cu mâneci scurte și danteluță. Mărime S
Purtat doar pentru această poză.
Preț 70 lei 60 lei

Rochie bicoloră. Mărime 34. 
Are bretele reglabile care se prind cu năsturei și elastic la spate.
Preț 30 lei

Colier argintiu
Preț 18 lei

 Colier
Preț 15 lei

Brățară reglabilă
Preț 12 lei

Inel argintiu cu pietricele
Preț 9 lei

Cercei pene
Preț : 4 lei

Brățară colorată pe elastic
Preț 5 lei

Pensulă blending Ecotools ( Fake )
Preț : 5 lei

Paleta cu 120 culori - folosita cat se vede! 
30 lei !!
( Eu am cumparat-o cu 100 lei. )

 Pulover cu imprimeu Dior si trandafiri, de pe Romwe. 
Este marimea S, dar merge mai degraba pentru un M.
Pret : 90 lei 70 lei

 Pulover alb simplu, pufos. 
Marime universala.
Pret : 70 lei 60 lei

 Pulover cu fir argintiu. 
Mărime : S
Preț : 100 lei 80 lei ( prețul cu care eu l-am luat este de $46 = 153,79 lei. )

Colier-guleraș negru cu perluțe. 
Preț : 20 lei.


Pulover lucios, mărime universală.
Preț : 70 lei ( prețul cu care l-am luat e 100 lei. )
Brățară verde 
Preț : 20 lei ( prețul cu care am luat-o este de 35 lei )

 

Rochie cu paiete pe bust și fermoar la spate.
Mărime : S
Preț : 100 lei ( eu am luat-o cu 200 lei ).


Pulover buclat
Mărime S
Preț : 70 lei ( eu l-am luat cu 100 lei. )



Căciuliță cu imprimeu exploziv
Preț : 50 lei ( eu am luat-o cu 112 lei ).


Pudră Golden Rose - nouă
Preț : 19 lei



Rochie cu un umăr gol, mărime universală
Preț : 30 lei


Paletă cu 168 culori, farduri, blush-uri și pudre
Doar câteva nuanțe atinse, iar 3 au fost crăpate de când am luat-o.
Preț : 50 lei


Rochie cu dantelă, nouă, mărime universală
Preț : 60 lei ( eu am luat-o cu 90 lei )









You may also like