Review : Produse Flormar

0 Comments
               Hei hei! În urmă cu vreo lună am primit din partea celor de la Flormar câteva produse pentru machiaj, iar astăzi a sosit momentul să vă vorbesc despre ele.


1. BB Cream-ul de la Flormar este primul produs de acest gen pe care l-am încercat până acum. Este un produs 5 în 1 fără parabeni, fără talc și fără uleiuri minerale. Este foarte ușor pe piele. Are un miros foarte plăcut. Din păcate, nuanța pe care o dețin eu ( 04 Medium Beige ) este destul de închisă pentru tenul meu. Nu are acoperire mare, așa că o recomand mai mult persoanelor care nu poartă machiaj des, care doresc doar să confere un aspect natural plăcut și care au mici imperfecțiuni. De asemenea, se poate folosi și sub fond de ten, fiind hidratant. Este potrivit pentru toate tipurile de ten.





Preț : 42 Ron, Cantitate : 40 ml.

2. Fondul de ten stick are o acoperire medie. Și în acest caz pot spune că e primul produs de acest gen, deoarece prefer mai mult fondurile de ten lichide. Însă de la experiența cu acest produs, pot spune că mă împac destul de bine și cu fondurile de ten sub această formă. Se aplică și întinde foarte ușor. Este potrivit pentru toate tipurile de ten. Din păcate și nuanța acestui produs nu mi se potrivește, nuanța MS66 fiind prea închisă. 




Preț : 35 Ron

3. Rujul Deluxe Cashmere este preferatul meu! Nu cred că există persoană care să nu știe despre mania mea pentru culoarea mov! Nuanța acestui ruj este superbă <3 ! Rujul se aplică destul de ușor, e destul de rezistent și e ușor cremos. 





Preț : 32 lei

4. Ultimul produs este un rimel cu 2 capete. Primul capăt este prevăzut cu rimelul propriu-zis, iar cel de al doilea are demachiant special pentru această zonă. Îmi place acest produs, atât pentru volumul pe care îl dă, cât și pentru faptul că e 2 in 1. 





Câteva dintre produse le-am folosit aici, la primul meu tutorial video.


Voi ați folosit produse de la Flormar? Ce părere aveți despre ele? 


You may also like