Review : Pensule Romwe

0 Comments
              Hei hei! În urmă cu puțin timp mi-am luat de pe Romwe un set de pensule cu 24 bucăți de culoare roz. 
              Pensulele nu sunt profesionale, au perii sintetici, însă am rămas plăcut surprinsă de calitatea lor! În ciuda materialului din care sunt confecționate, sunt foarte moi și deloc aspre, comparativ cu primul meu set de pensule, care sunt din plastic pur și efectiv te zgârie, mai ales în cazul celor pentru față. 

              Setul conține 24 de bucăți, conținând o varietate de tipuri : pentru față, pentru ochi (chiar și pentru blending ) și pentru tuș. Mai conține în plus 2 pensule cu bureței - una fiind perfectă pentru smudge, o perie pentru gene și una pentru sprâncene.

              În concluzie, recomand pensulele acestea, mai ales dacă sunteți la început de drum. Acest set a costat $21, iar pentru buget este mult mai convenabil să luăm un set decât fiecare pensulă separat. 

              Totuși, eu încă sunt în perioada în care vreau cât mai multe pensule, să încerc cât mai multe; de aceea mi-am luat de Black Friday pensule Real Techniques, iar pe viitor voi investi în Sigma (mai am acasă câteva), BDellium, Kim și Sedona Lace. Că tot veni vorba, dacă aveți pensule de la aceste firme, aștept păreri despre ele cu drag!

Mai jos puteți vedea pensulele. :)









You may also like