Review: Gene false banda CupioLash Crush

0 Comments
             Cred că nu mai este un secret că genele false dau un plus oricărui machiaj și sunt un accesoriu de nelipsit pentru un look atrăgător, mai ales dacă le purtăm seara, la o ocazie importantă. De când mi-am descoperit pasiunea pentru machiaj, am testat mai multe tipuri de gene: din păr natural, din păr sintetic, smocuri, extensii fir cu fir. Am început să diferențiez genele calitative de cele proaste, rigide și am descoperit că și genele din păr sintetic pot fi la fel de maleabile, ușor de aplicat și cu un aspect natural ca genele din păr natural. Așadar, astăzi voi vorbi despre genele de la Cupio din păr sintetic.



„Genele false CupioLash Trend sunt gene false profesionale tip banda. Datorita calitatii superioare, genele false CupioLash Trend, sunt foarte usor de aplicat si pot fi reaplicate de nenumarate ori.

Genele false CupioLash Trend sunt foarte usoare, nu se simt cand sunt purtate si sunt depozitate intr-o cutiuta perfecta pentru pastrarea sigura si igienica a genelor pentru utilizari ulterioare.

CupioLash Trend sunt ideale atat pentru un machiaj natural, cat si pentru un machiaj de seara. Datorita aspectului natural si calitatii superioare, genele false CupioLash Trend sunt folosite de make up artisti. ”


 Sunt foarte mulțumită de aceste gene! Chiar nu mă așteptam să fie atât de maleabile precum cele din păr natural! Comparativ cu cele prezentate data trecută, acestea nu au bandă transparentă, însă asta nu le face mai puțin calitative. Se aplică ușor și se pot refolosi dacă sunt păstrate cu grijă.


Mai jos aveți poze cu ele aplicate:






 Dimensiuni Interior: 9mm;Mijloc:14mm;Exterior:10mm.
Preț : 15 lei
Le puteți cumpăra de aici.
Adezivul recomandat este acesta

Voi ați folosit aceste gene? Ce părere aveți despre ele?
Dar despre machiajele de mai sus? 


You may also like