Hosting web :)

0 Comments
            Hei hei! Am mai vorbit despre hosting aici dar am decis să mai fac astăzi un articol, de data aceasta mai pe larg. Voi vorbi astăzi și despre domeniu. Ca să vă reamintesc, atât domeniul cât și hostingul sunt foarte importante pentru buna funcționare a unui site. Desigur că îți poți face un site pe o platformă gratuită, precum Blogger sau Wordpress, însă un domeniu propriu este mult mai profi și te va ajuta să îți dezvolți propriul site.
             Înainte de a trece pe domeniu propriu, vreau să mă informez cât mai bine cu privire la acest aspect și să aleg oferta cea mai avantajoasă. Căutând pe net, am descoperit firma MxHost, un site special dedicat serviciilor web. Am fost surprinsă să descopăr că aceștia oferă mult mai multe servicii precum : găzduire, servere dedicate, servere VPS - servere private, servere VPS SSD și înregistrare domeniu.

              Voi începe cu domeniul. Ți se oferă posibilitatea să alego domeniu cu găzduire sau standard. Indiferent de varianta aleasă, domeniul .ro anual și pe viață au același preț : 9 euro, respectiv 34,9 euro.

              Pentru găzduire sunt disponibile 5 pachete, după cum urmează :

1. Basic Linux : costă 0,95 Euro\lună și ți se oferă un domeniu și 750 MB stocare.
2. Personal Linux : costă 2,95 Euro\lună și ți se oferă 2 domenii și 2 GB stocare.
3. Business Linux : costă 5,95 Euro\lună și ți se oferă 3 domenii și 10 GB stocare.
4. Ultimate Linux : costă 8,95 Euro\lună și ți se oferă 6 domenii și 20 GB stocare.
5. Complex Linux : costă 12,95 Euro\lună și ți se oferă 50 GB stocare.

Dacă v-am trezit interesul, puteți accesa site-ul lor pentru mai multe detalii. 


You may also like