OOTD : Glamorous

0 Comments
           Hei hei! Am pregătit pentru astăzi o ținută perfectă pentru seară. Pe Facebook v-am întrebat ce ținută să postez, iar voi ați dorit-o pe aceasta. Le voi posta și pe celelalte cât de curând! 
           La această ținută am folosit ca accesorii un guleraș, o poșetă în formă de inimioară și un inel argintiu cu pietricele. De fel eu nu port colanți de nici un fel, dar în acest caz mi s-au părut că se completează bine cu pulovărașul cu fir lucios argintiu. 
           Gentuța e foarte cute! Îmi place că are și lănțișor. De regulă îmi plac gentuțele cu acest sistem de închidere. Consider că e destul de încăpătoare pentru o ocazie. Adică, încape în ea strictul necesar (aici mă refer la telefon, chei, câțiva bănuți) .






Pulovăr : Frontrowshop
Colanți : no name
Poșetă : Kurtmann
Colier : Oasap
Inel : Rings&Things

Ce părere aveți despre ținută?
Care accesoriu vă place mai mult?


You may also like