Care sunt bijuteriile tale favorite?

0 Comments
            Dacă aș fi întrebată ce ador cel mai mult, înafară de produsele de machiaj, cu siguranță aș răspunde „bijuteriile” . Întotdeauna am considerat importantă accesorizarea armonioasă a oricăror ținute și de fiecare dată când este posibil, apelez cu încredere la cele din argint. Niciodată nu mi-au plăcut bijuteriile din aur, chiar dacă în copilărie mama mea numai din acelea îmi cumpăra. Odată cu dezvoltarea propriului stil, m-am îndreptat tot mai mult spre bijuteriile de argint. Mi se par cele mai rafinate, cele mai finuțe, iar bijuteriile de argint de la Beelegant sunt exact pe gustul meu! 

             Adesea port cercei de argint de diferite lungimi, forme, cu pietricele sau fără. Doresc să mai adaug câteva perechi la „colecție” , iar de pe acest site mi-au atras atenția aceștia. Prima pereche mi se pare ideală pentru un look de seară, rafinat, iar cea de a doua pentru o ținută casual, de zi cu zi.



            Deși nu îmi place să mă împopoțonez cu bijuterii, aleg adesea și o singură brățară de argint. În cazul brățărilor, prefer ceva foarte simplu, fără prea multe decorațiuni sau cu decorațiuni mici. Potrivite gustului meu sunt acestea :


                 Primele două mi se par foarte versatile, dar ultima aș asorta-o mai degrabă la o ținută de seară.

                 În cazul inelelor, pot spune că nu am o preferință bine definită. Desigur, îmi place tot ceva finuț, dar se întâmplă ca într-o zi să port un inel simplu, stil verighetă, iar în altele ceva foarte colorat, cu multe pietricele și cu un model complex. Câteva inele care m-au atras sunt :




Voi ce bijuterii preferați? Căutați să accesorizați de fiecare dată ținutele?
P.S. Pentru că tot am abordat acest subiect astăzi, vă las un link al unui articol despre Tezaurul Sf. Gennaro pe care îl consider interesant :) . 



You may also like