Rochițe de seară?

0 Comments
             Zilele acestea eram în căutarea unei rochițe pentru bal. La mine în oraș nu am găsit ceva satisfăcător, astfel că m-am decis să caut online. Tot navigând în neștire, deschizând iar și iar link-uri diverse, am dat peste magazinul online Trendy Look, care mi-a atras atenția într-un mod deosebit. Am descoperit, așadar, atât rochii superbe de seară de la Trendy Look, cât și costume de baie și lenjerie intimă.

             Am văzut o varietate de modele de rochițe, care mai de care mai moderne. Aici găsiți rochițe pentru toate gusturile : lungi, scurte, cu decupaje sau cu un umăr gol și cred că vă puteți găsi ușor un model pe plac. Nici prețurile nu mi se par exagerate. Personal, prefer mai mult modelele de la categoria rochiilor de club; mi se par mai potrivite pentru stilul meu :) . Mai jos vă arăt câteva modele pe care am pus ochii : 



                 Vă spuneam mai sus că aici nu am văzut doar rochii, ci și lenjerie intimă și costume de baie. La fel ca și în cazul rochiilor, am observat o mare diversitate atât în ceea ce privește lenjeria intimă, cât și a costumelor de baie. Referitor la aceste categorii, cel mai mult îmi plac corsetele și halatele din satin
                 
                 Cât de curând îmi voi lua o rochiță de aici, numai să mă decid pe care să o iau. Poate comand ceva în valoare de minim 199 RON, ca să beneficiez de transport gratuit. 

Ați comandat până acum de pe acest site? Vă plac produsele?
Dintre rochiile de mai sus, pe care mi-ați recomanda-o? 


You may also like